Regulamin
Dokonanie rezerwacji domu wymaga wypełnienia przez Klienta formularza rezerwacyjnego, umieszczonego na stronie internetowej www.booking.com i dokonania przez Klienta płatności za całość pobytu 30 dni przed przyjazdem. W przypadku rezerwacji minimum 30 dni przed przyjazdem, płatność należy uiścić w dniu rezerwacji na konto podane przez booking.com.
Dokonać rezerwacji można również telefonicznie pod numerem
telefonu 509 813 918, lub mailowo: peakhouse109@gmail.com, w takim przypadku wymagany jest zadatek w wysokości 30% wartości pobytu,
pozostałą kwotę należy uiścić w dniu przyjazdu.
Zadatek należy uregulować w ciągu 48 godzin od chwili dokonania rezerwacji na rachunek:
FRIK Tomasz Laszczyk 95 1140 2004 0000 3202 3999 6246.
Dokonanie rezerwacji stanowi potwierdzenie, że Klient zapoznał się i zaakceptował postanowienia niniejszego Regulaminu. Rezerwacja uważana jest za dokonaną z chwilą jej akceptacji i wpłaty zadatku w przypadku rezerwacji telefonicznej lub na warunkach określonych przez booking.com.
Dokonanie rezerwacji stanowi jednocześnie zawarcie umowy krótkoterminowego najmu domu pomiędzy właścicielem obiektu, a Klientem na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
Po dokonaniu rezerwacji i wpłacie zaliczki, o którym mowa powyżej, rezerwacja zostanie zatwierdzona, a Klient otrzyma e-mail lub sms z potwierdzeniem zaksięgowania zaliczki na koncie właściciela obiektu wraz z wszystkimi niezbędnymi danymi koniecznymi do realizacji pobytu. Jeżeli najemca nie dokona wpłaty zadatku do 48 godzin rezerwacja zostanie anulowana.
Właściciel obiektu uwzględni zmianę rezerwacji stosownie do istniejących możliwości. W przypadku braku możliwości uwzględnienia zmiany w całości lub w części, zmianę rezerwacji uznaje się odpowiednio za odwołanie rezerwacji lub skrócenie okresu najmu. O odwołaniu rezerwacji lub skróceniu okresu najmu Najemca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować właściciela obiektu drogą e-mailową lub telefonicznie.
Nie ma możliwości skrócenia czasu pobytu w trakcie jego trwania.
W przypadku, gdy odwołanie rezerwacji z przyczyn dotyczących Klienta nastąpi: nie później niż na 14 dni przed planowanym terminem przyjazdu, wpłacona zaliczka ulega zwrotowi w terminie 7 dni od dnia otrzymania przez właściciela obiektu informacji o odwołaniu rezerwacji, w terminie krótszym niż 14 dni przed planowanym terminem przyjazdu - właścicielowi obiektu przysługiwać będzie prawo zatrzymania całej kwoty.
Wydanie Klientowi kluczy do domu w pierwszym dniu najmu następuje nie wcześniej niż o godzinie 16:00 i nie później niż o godzinie 22:00. Wydanie domu przed godziną 16:00 może nastąpić pod warunkiem wcześniejszego wyrażenia zgody przez właściciela obiektu. Klient zobowiązany jest poinformować właściciela obiektu o planowanej godzinie przyjazdu, najpóźniej w dniu poprzedzającym planowany dzień przyjazdu. Klient zobowiązany jest natychmiast poinformować właściciela obiektu o braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę.
Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności wobec Klienta za ewentualne opóźnienia w wydaniu obiektu spowodowane brakiem właściwego zawiadomienia o godzinie przyjazdu.
Wydanie kluczy do domu następuje po prezentacji domu i jego wyposażenia oraz na podstawie okazanego przedstawicielowi właściciela obiektu dowodu tożsamości, wypełnieniu i podpisaniu karty rezerwacyjnej i niniejszego regulaminu.
Wydanie kluczy do domu następuje pod warunkiem uiszczenia przez Klienta całości ceny pobytu, odliczając wpłaconą zaliczkę.
Właściciel domu może odmówić wydania kluczy do domu osobom pod wpływem alkoholu, środków odurzających oraz zachowujących się agresywnie, stwarzających zagrożenie dla osób lub mienia, jak również w przypadku, gdy z okoliczności wynikać będzie możliwość naruszenia przez Klienta postanowień regulaminu (np. w sytuacji, gdy liczba osób zamierzających zamieszkać w domu będzie większa niż 8, lub w razie zamiaru wprowadzenia zwierząt do domu).
Liczba osób mogących zamieszkać w domu jest ograniczona do max 8 osób.
Do domu zabrania się wprowadzania zwierząt, palenia tytoniu oraz używania otwartego ognia. Klient zobowiązuje się do przestrzegania zasad BHP i PPOŻ.
Na całej posesji obowiązuje cisza nocna w godzinach od 22.00 do 6.00 rano.
Klient nie może oddawać w podnajem domu oraz przekazywać ich osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
Klient zobowiązany jest do utrzymywania oraz zwrotu domu w stanie zastanym oraz odpowiada za stan wyposażenia domu jak również pozostawienie umytych naczyń i sprzętów kuchennych, wyrzucenia śmieci przed wyjazdem. Klient zobowiązuje się do użytkowania wyposażenia domu z wszelką dbałością o jego niepogorszony stan.
Klient zobowiązany jest do niezwłocznego zgłoszenia szkód wyrządzonych przez siebie podczas pobytu.
Równowartość wszelkich szkód i ich usunięcia pokrywa Klient. Właściciel obiektu decyduje o sposobie zadośćuczynienia. Klient ponosi również pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez osoby przebywające za jego zgodą lub wiedzą w domu.
Właścicielowi obiektu przysługuje prawo wstępu do domu celem usunięcia awarii lub w razie powzięcia uzasadnionego podejrzenia, że Klient narusza zapisy niniejszego regulaminu. W przypadku, gdy Klient nie będzie obecny w domu, właściciel obiektu niezwłocznie skontaktuje się z Klientem.
W przypadku stwierdzenia naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, właściciel obiektu upoważniony jest do rozwiązania umowy najmu ze skutkiem natychmiastowym. Za rzeczy pozostawione w domu odpowiada Klient. Klient zobowiązany jest do zamykania drzwi i okien podczas jego nieobecności.
Zwrot domu w ostatnim dniu pobytu następuje do godziny 11:00. Zwrot domu po godzinie 11:00 wymaga wcześniejszego wyrażenia zgody przez właściciela obiektu. Klient zobowiązany jest uzgodnić godzinę zwrotu lokalu z przedstawicielem właściciela obiektu.
Z chwilą zakończenia pobytu, klucze odbiera osoba upoważniona przez właściciela obiektu, dokonując jednocześnie przeglądu domu w obecności Klienta. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń właściciel w uzgodnieniu z Klientem decyduje o sposobie i wysokości rekompensaty za poniesione straty.
W przypadku, gdy Klient nie pokryje całej szkody wyrządzonej właścicielowi obiektu, może on dochodzić odszkodowania uzupełniającego.
Zgubienie klucza lub pilota do bramy skutkuje obciążeniem Klienta kosztami wymiany zamka lub zakupu pilota w kwocie 150 PLN.
W cenę najmu wliczone są koszty dostarczania do domu mediów (energii elektrycznej, wody, odprowadzania ścieków jak i wywozu śmieci). Z tytułu opłat za media Klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów.
Przedstawiciel właściciela obiektu ma prawo, w przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej, anulować rezerwację. Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste lub jego majątku, z powodów niezależnych od właściciela obiektu, nie będzie mogło być zagwarantowane.
Kwoty wpłacone przez Klienta podlegają natychmiastowemu zwrotowi, z potrąceniem kwot należnych za usługi już wyświadczone.
Dane teleadresowe:
Peak House
Rysulówka 109, 109A
34-511 Kościelisko
telefon: 509 813 918
mail: peakhouse109@gmail.com
Prawem właściwym dla sporów pomiędzy właścicielem a Klientem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby właściciela obiektu .
Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rezerwacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych).